◄◄ | ◄ | Η Εποχή της Λογικής: Μέρος 3ο Η Καταγωγή του Ελευθεροτεκτονισμού |
▲ | Δοκίμιο περί ονείρων | ► | ►► |
(CC) 2009 EvanT |
Προς τους ιερείς και κήρυκες όλων των ομολογιών.
Είναι υποχρέωση κάθε ανθρώπου, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, να διακρίνει και να αποκαλύπτει αυταπάτες και σφάλματα. Αλλά η φύση δεν έδωσε σε όλους τα ταλέντα που χρειάζονται γι’αυτόν το σκοπό και ακόμα και αυτοί που τα έχουν χρειάζονται και τη διάθεση ή το κουράγιο για να το κάνουν.
Ο κόσμος, ή για την ακρίβεια, το μικρό κομμάτι του που λέγεται Χριστιανοσύνη ή Χριστιανικός Κόσμος, διασκεδάζει για πάνω από χίλια χρόνια με τις διηγήσεις των προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης για τον ερχομό του ατόμου που λέγεται Ιησούς Χριστός και τα χιλιάδες κηρύγματα και τους τόμους που έχουν γραφτεί για να πειστούν οι άνθρωποι.
Στην ακόλουθη διατριβή εξέτασα όλα τα κείμενα της Καινής Διαθήκης που μεταφέρονται από την Παλαιά και ονομάζονται προφητείες για οποιονδήποτε και αρνούμαι ότι υπάρχουν τέτοια κείμενα. Τα κείμενα αυτά όλα αναφέρονται σε γεγονότα του Εβραϊκού έθνους την περίοδο που ειπώθηκαν ή γράφτηκαν και δεν έχουν καμία σχέση με γεγονότα που συνέβησαν στον κόσμο εκατοντάδες χρόνια αργότερα. Ανέφερα, επίσης, και τις περιστάσεις κατά τις οποίες ειπώθηκαν [οι προφητείες αυτές] και έδωσα κεφάλαιο και στίχο για ό,τι έγραψα, χωρίς να βγω από τα βιβλία της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης, για να αποδείξω ότι αυτά τα κείμενα δεν είναι προφητείες για το άτομο που ονομάζεται Ιησούς Χριστός.
Η προκατάληψη της αβάσιμης πίστης συχνά υποβαθμίζεται στην προκατάληψη της συνήθειας [και του εθίμου] και καταλήγει σε υποκρισία. Όταν ένας άνθρωπος λέει ή παριστάνει ότι πιστεύει σε κάτι στο οποίο δεν πιστεύει ή δεν μπορεί να αιτιολογήσει γιατί το πιστεύει, λόγω εθίμου ή μόδας, τότε αφήνει το πλοίο της ηθικής του χωρίς καπετάνιο και αφού δεν είναι ειλικρινής ούτε στον εαυτό του δεν νιώθει ότι είναι ανήθικο να είναι ανειλικρινής και προς άλλους. Λόγω της επιρροής της ανηθικότητας και της υποκρισίας, βλέπουμε τόσους καθηγητές που πηγαίνουν στην εκκλησία και σε συνάξεις και άτομα που υποκρίνονται ότι είναι θρησκευόμενα να χρησιμοποιούν κόλπα και απάτες στις συνδιαλλαγές τους με άλλους και να συμπεριφέρονται με ελευθεριότητα, σε σημείο που να μην μπορεί κανείς να τους εμπιστευτεί σε θέματα που δεν τους περιορίζουν οι νόμοι του κράτους. Η ηθική δεν έχει νόημα στο μυαλό τους και δεν περιορίζει τις πράξεις τους.
Μία ομάδα ιερέων λένε ότι η σωτηρία βασίζεται στην πίστη. Λένε στο ποίμνιό τους ότι αν πιστεύουν στο Χριστό, οι αμαρτίες του θα συγχωρεθούν. Αυτό ουσιαστικά είναι ενθάρρυνση της αμαρτίας, όπως όταν ένας πατέρας λέει στον άσωτο υιό ότι θα του ξεπληρώσει τα χρέη και καταλήγει να ξαναχρεώνεται ακόμα πιο γρήγορα. “Ο μπαμπάς θα τα πληρώσει όλα”, λέει και συνεχίζει την ξέφρενη ζωή του. “Ο Χριστός θα τα συγχωρέσει όλα”, λέει ο αμαρτωλός και συνεχίζει.
Επιπλέον, το δόγμα που κηρύσσουν αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι αληθινό. Η Καινή Διαθήκη βασίζεται για την αξιοπιστία της στη μαρτυρία των αποκαλούμενων “προφητειών” της Παλαιάς Διαθήκης σχετικά με τον Ιησού Χριστό. Αν δεν υπάρχουν αυτές οι προφητείες στην Παλαιά Διαθήκη, τότε η Καινή Διαθήκη είναι μια πλαστογραφία των Συνόδων της Νικαίας και της Λαοδίκειας και η πίστη που βασίζεται σ’αυτή είναι αυταπάτη και ψεύδος. [1]
Κάποιοι άλλοι ιεροκήρυκες λένε στο ποίμνιό τους ότι ο Θεός προεπέλεξε από όλη την αιωνιότητα ένα συγκεκριμένο αριθμό ατόμων που θα σωθούν και έναν άλλο αριθμό που θα καταδικαστούν αιώνια.[2] Αν αυτό ήταν αληθινό, τότε η Μέρα της Κρίσεως ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ. Το κήρυγμά τους είναι μάταιο και καλύτερα να βρουν κάποια άλλη δουλειά για να κερδίζουν τα προς το ζην.
Αυτό το δόγμα, όπως και το προηγούμενο, τείνει να κάνει τον άνθρωπο ανήθικο. Πρόκειται ένας σκληρός άνθρωπος να μετανοήσει αν του πει κάποιος ότι έχει ήδη αποφασιστεί, πριν ακόμα γεννηθεί, ότι είναι καταδικασμένος ή ότι έχει ήδη σωθεί, είτε πιστεύει, είτε όχι; Γιατί αυτό είναι το αποτέλεσμα αυτού του δόγματος. Τέτοια κηρύγματα και τέτοιοι ιεροκήρυκες κάνουν ζημιά στην ανθρώπινη ηθική. Καλύτερα να ήταν αγρότες.
Όπως και στα πολιτικά μου έργα, πάντα είχα σκοπό να εμπνέω στον άνθρωπο ότι είναι ανώτερος απ’ότι νομίζει· να τον ελευθερώσω από τη σκλαβιά και τις προληπτικές ανοησίες της μοναρχίας και της κληρονομικής διακυβέρνησης. Στα θρησκευτικά μου έργα, λοιπόν, καθοδηγώ τις προσπάθειές μου, ώστε ο άνθρωπος να μπορέσει να χρησιμοποιήσει σωστά τη λογική που του έδωσε ο Θεός, να του εντυπώσω τις αρχές της Θείας ηθικής, δικαιοσύνης, χαράς και καλοσύνης προς όλους τους ανθρώπους και προς όλα τα πλάσματα· να του εμπνεύσω πνεύμα αυτοπεποίθησης, παρηγοριάς και εμπιστοσύνης στο Δημιουργό του και να τον απελευθερώσω από τους μύθους των βιβλίων που προσποιούνται ότι είναι ο λόγος του Θεού.
THOMAS PAINE
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1 ▲ |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ: Οι Σύνοδοι της Νικαίας και της Λαοδίκειας πραγματοποιήθηκαν περίπου 350 χρόνια μετά τον καιρό του Χριστού και τα βιβλία που τώρα αποτελούν την Καινή Διαθήκη ψηφίστηκαν με ΝΑΙ και ΟΧΙ, όπως γίνεται σήμερα με την ψηφοφορία για την θέσπιση νόμων. Όσα καταψηφίσθηκαν, απορρίφθηκαν. Έτσι δημιουργήθηκε η Καινή Διαθήκη. ΣτΜ: Παρόλο που όντως ο βασικός κανόνας της Βίβλου είχε διαμορφωθεί μέχρι τη Σύνοδο της Νικαίας, η διαμάχη για το περιεχόμενο της Βίβλου δεν σταμάτησε μέχρι και την Πενθέκτη Σύνοδο το 692, η οποία καθόρισε εκ νέου τον Κανόνα των αποκαλυπτικών κειμένων (Αγίας Γραφής) (Beck, Τομ. Α, σελ.179) |
2 ▲ | Κεντρικό δόγμα των Καλβινιστικών Εκκλησιών. |
Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα / Your comments are welcome